fredag 6 februari 2009

Lite rädd för vägningen

Jag som skulle vara så himla duktig och träna tidigt idag vaknade visst inte förrän kvart i tio... Då blev det ju en aning svårt att hinna med bussen som går tio över. Nu funderar jag på att vänta tills efter lunch. Har fått för mig att det bara är jobbiga människor i gymmet mellan 12 och 13. Såna där typer som kommer dit på lunchen och hetsar sig fram mellan maskinerna. Såna där som glor surt på mig för att jag tar det lååångsamt i varje maskin.

Så är det ju så att jag ska väga mig idag. Jag ser fram emot det nåt grymt, men är samtidigt lite nervös. Tänk om jag har gått ner tio kilo, men bara ett hekto fett och resten vatten! Det vill jag ju inte!

Så jag skjuter på det lite till. Sitter kvar en liten stund till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar