tisdag 13 januari 2009

Tredje dagen

Vaknade i morse och kände mig pigg och glad. Så himla skönt! Sambon och sonen var redan uppe, men hade inte käkat frukost än, så det gjorde vi tillsammans hela lilla familjen. Mysigt. Sambon åt fil och macka, sonen gröt och jag sörplade i mig en vaniljshake som jag skakade ihop med vatten och kaffe! Jag var dessutom duktig och drack den lååångsamt! Både sonen och sambon var klara långt innan mig.



Jag känner mig stark och jäkligt duktig! Fortfarande är jag positivt inställd till den här resan. Att det kommer bli jobbigt kan jag väl knappast blunda för - men tänk så härligt att kunna använda sina gamla kläder igen! Och att köpa nya - i normala storlekar!



Ikväll är det dags för första mötet på Xtravaganza. Ska bli jätteskoj att se vad det är för nåt. Jag ser nåt AA-möte på film framför mig: Hej, jag heter Lena och jag är en tjockis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar