fredag 9 januari 2009

Första inlägget

I somras fick jag mitt första barn. Under graviditeten hade jag gått upp nästan 30 kilo - men det var väl ingen fara, tänkte jag. Flera kompisar hade ju berättat om hur de fullkomligt rasade i vikt när ungen väl var ute.



Men min vikt rasade inte alls. Jag gick väl ner ungefär de 6 kilon som barn+moderkaka vägde.



Och nu ett halvår senare väger jag nästan lika mycket igen - 108,8 kilo närmare bestämt. Men det tänker jag inte göra länge till. Söndag den 11/1 börjar jag äta Xtravaganzas måltidersättningar och dagen därpå kommer jag träna i deras gym för första gången. Det hela känns skitspännande och jag är SÅ peppad!



Mitt mål är inte att bli smal som en sticka, däremot vill jag kunna komma i mina kläder igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar