torsdag 15 januari 2009

Fortfarande positiv!

Nu är dag fem till ända och jag känner mig fortfarande jäkligt nöjd med mitt beslut att sätta igång det här projektet.



Visst, påsarna är inte det godaste jag har ätit i mitt liv. Men tänk så mycket annat jag har ätit, som inte heller har varit det godaste! Även om det kanske var en tillfredsställelse just då. Det är ju faktiskt på så vis jag har hamnat där jag är nu.



Så. Detta må inte vara det allra mest välsmakande jag har ätit, men det är nog det absolut bästa jag har ätit ändå!



Idag har jag knappt tränat nånting. Promenerat sammanlagt en halvtimme kanske. Egentligen hade jag tänkt gå från stan och hem, men så gjorde jag det idiotiska misstaget att ta på mig strumpbyxor. Obekväma dumstrumpbyxor, som korvar ner sig när man har gått tre steg. En sådan promenad skulle jag aldrig stå ut med, så jag tog bussen hem.



Imorrn ska jag till gymmet igen. Åh, vad härligt det ska bli! Ska försöka se till att cykla lite extra mycket då. Typ tio minuter som uppvärmning och tjugo efter att jag gått igenom alla muskelmaskiner. Vibrationsplattan är jag fortfarande lite rädd för, trots att jag fått genomgång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar